Met ingang van november 2013, hebben wij ons aangesloten bij de onafhankelijke klantenbeoordelings-site bestegarage.nl. Actuele beoordelingen van klanten zullen daarom niet meer op dit gedeelte van onze site kunnen vinden, maar kunt u lezen via onze profielpagina op bestgarage.nl

BesteGarage.nl Topper 2015
Bekijk of plaats een review

Geef uw mening


Submit your review
* Required Field

te duur, voor 1 bobine vw 50 euro. voor erin zetten wat 1 minuut werk is rekenen ze 25 euro. totaal 75 dus. gauw verdient

Jan 20, 2012 by Anonymous
Naam: becker 

te duur, voor 1 bobine vw 50 euro. voor erin zetten wat 1 minuut werk is rekenen ze 25 euro. totaal 75 dus. gauw verdient


na diverse teleurstellingen bij andere garages waaronder erkende volkswagen en audi dealers te naarden. bij garage smit terecht gekomen.al diverse k

Dec 14, 2011 by Anonymous
Naam: e.grootveld 

na diverse teleurstellingen bij andere garages waaronder erkende volkswagen en audi dealers te naarden. bij garage smit terecht gekomen.
al diverse keren goed gerepareerd en prima service. afgelopen week de beste ervaring, onze audi quattro 2,5 tdi tiptronic trilt al anderhalf jaar bij 83 km peruur dit werd de laatste weken ondragelijk. De wintersport staat voor de deur dus we willen veilig weg kunnen. diverse keren bij andere garage geweest hoezen vervangen egr klep vast gezet banden verwisseld wielen verwisseld,
niks hielp, alle forums gelezen , veel automaten last van er er wordt maar vervangen
en vervangen van onderdelen. HET LEEK EEN ONOPLOSBAAR PROBLEEM. Mooie test voor garage smit. Sjef reed een rondje met de auto en zei direct "voel het al zit in de bak".
Helaas voeren smit dit soort reparaties niet uit , maar Sjef belde direct met ganzeboom transmissie en ik kon direct terecht. week later PROBLEEM OPGELOST!!!!
WAS KOPPELOMVORMER, EN MAGNEETVENTIELEN.

DIKKE PLUIM VOOR SMIT EN SJEF!!!!


Vandaag heb ik het slot van mijn Polo uit 2001 laten repareren. Aan de bestuurderskant werkte het slot al meer dan een jaar niet. Omdat ik vaak hoorde

Nov 15, 2011 by Anonymous
Naam: WG 

Vandaag heb ik het slot van mijn Polo uit 2001 laten repareren. Aan de bestuurderskant werkte het slot al meer dan een jaar niet. Omdat ik vaak hoorde dat een slot vervangen veel geld kost, had ik me erbij neergelegd voortaan het slot via het bijrijdersportier te openen. Opzich werkte dat aardig, ware het niet dat die kant het gisteravond ook begaf. En om nou voortaan niet door de achterklep te moeten klimmen en over de bank te moeten tijgeren om het slot te openen, besloot ik er toch maar een bezoekje bij Smit aan te wagen. Het slot kon dezelfde dag nog gerepareerd worden met een reparatiesetje (vervanging dus niet nodig)! En de kosten vielen ook reuze mee. Nog geen 100 euro! Als ik dat had geweten, had ik het een jaar eerder gedaan. Bedankt voor de goede en snelle service!


In mijn Audi A4 uit 2008 is vorig jaar een alarmsysteem ingebouwd door W.W. Smit. Sindsdien trad het probleem op dat als het alarm afging (door een ge

Oct 10, 2011 by Anonymous
Naam: Mark-Jan Harte 

In mijn Audi A4 uit 2008 is vorig jaar een alarmsysteem ingebouwd door W.W. Smit. Sindsdien trad het probleem op dat als het alarm afging (door een gevoelige sensor), de alarmlichten bleven knipperen. Dit leverde me diverse keren een lege accu en onverwachts ongemak op. Smit heeft dit probleem geanalyseerd en na veel hoofdbrekens geconstateerd dat het niet aan de montage van het alarm lag maar een (onduidelijk) probleem in het electrisch systeem van de auto zelf. Men heeft via een omweg het toch op weten te lossen, na besteden van meer dan een dag.

En...zonder enige kosten voor mij! Ondanks het feit dat de montage in principe goed was uitgevoerd en het de garage niet verweten kon worden dat er problemen optraden. Gedurende de 4 dagen (inc weekend) dat dit in beslag nam, kreeg ik ook nog een gratis leenauto mee. Echt top service.


Gisteren gestrand met een defect (gescheurde band) en de mensen van Smit waren al binnen een uur ter plaatse, top service! Vincent van Oijen, Amst

Sep 27, 2011 by Anonymous
Naam: Vincent van Oijen 

Gisteren gestrand met een defect (gescheurde band) en de mensen van Smit waren al binnen een uur ter plaatse, top service!

Vincent van Oijen, Amsterdam


Mijn auto (Volkswagen Touran, drie jaar oud) 'stokte' bij het optrekken. Mijn garage (waar ik de auto ook heb gekocht, niet ww smit) kon keer op keer

Aug 03, 2011 by Anonymous
Naam: Vroom 

Mijn auto (Volkswagen Touran, drie jaar oud) 'stokte' bij het optrekken. Mijn garage (waar ik de auto ook heb gekocht, niet ww smit) kon keer op keer het probleem niet vinden, omdat er bij het 'uitlezen' via de computer geen foutmelding opdook. Ontevreden met deze conclusies (het probleem was niet verholpen), heb ik me tot ww smit gemeld. Ik was er van overtuigd dat het een probleem was met de automatische DSG schakeling, en had me ingesteld op een reparatie van vele duizenden euro's. De chef werkplaats dacht aan iets anders. Daar gaan we weer, dacht ik nog. Maar binnen een mum van tijd was het probleem verholpen. De bobine's zijn vervangen. Kosten: 400 euro. Bij deze garage wordt nog nagedacht. Jammer dat ze geen auto's verkopen.


Ik ben al klant bij garage W.W. Smit vanaf dat ik mijn VW cabriolet heb. Ik heb alléén en enkelt maar lof over dit bedrijf. Afgelopen zaterdag bijvo

Aug 01, 2011 by Anonymous
Naam: Mary Vlaar 

Ik ben al klant bij garage W.W. Smit vanaf dat ik mijn VW cabriolet heb. Ik heb alléén en enkelt maar lof over dit bedrijf. Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld wilde mijn elektrische raam van de auto niet meer dicht of verder open gaan. Ik wist mezelf geen raad. Op goed geluk gebeld en "gelukkig" er was iemand aanwezig. Was om 16:15 uur. Mocht gelijk langskomen. Konden het euvel niet gelijk oplossen, maar kreeg een leenauto mee. Maandagochtend gebeld en ik kon de auto halen. Probleem opgelost. Was was ik blij. Ging gelijk naar de wasstraat toe, want de auto had wel een wasbeurtje nodig.... Shit, kentekenplaat achter lag eraf. Gelijk weer gebeld en mocht gelijk weer langskomen en ze hebben het er meteen opgezet. Gelijk even de voorplaat ook nagekeken en ook meteen vernieuwd. En... helemaal te gek natuurlijk, hoefde het bevestigen van de kentekenplaten niet eens te betalen. Helemaal toppie! Ik ben en blijf vaste klant bij hun.


Ronduit geweldige service van WW Smit:Na een keuring met beurt vorig week was het de koelwaterpomp van onze A4, die het vandaag, zaterdag, onderweg

Jul 30, 2011 by Anonymous
Naam: Frits op ten Berg 

Ronduit geweldige service van WW Smit:
Na een keuring met beurt vorig week was het de koelwaterpomp van onze A4, die het vandaag, zaterdag, onderweg begaf.
Via de Wegenwacht naar Smit gesleept. Nog dezelfde dag is het onderdeel opgehaald en vervangen, zodat wij maandag zoals gepland op vakantie kunnen! Niets dan lof!


Sinds jaren doet garage smit het onderhoud van mijn auto (volkswagen passat). Inmiddels staat de teller al op 460.000 km.De service en vakkundigheid

Jul 23, 2011 by Anonymous
Naam: R. van Straten 

Sinds jaren doet garage smit het onderhoud van mijn auto (volkswagen passat). Inmiddels staat de teller al op 460.000 km.
De service en vakkundigheid van deze garage is ronduit fantastisch.
De sfeer die dit bedrijf uitstraalt is dat een ieder met volle passie aan je auto bezig is.
Ik woon inmiddels onder Rotterdam, maar ga nog elke keer naar Garage Smit toe voor onderhoud, beurtjes en Apk keuring, gewoon om het feit dat dat ik die kilometers rijden over heb voor een goede service en uitstekende vakkundigheid van deze garage.


Ik heb al 5 jaar mijn Passat in onderhoud bij de officiele dealer; mijn vrouw liet haar Polo onderhouden bij WW.Smit. Met de bedoeling mijn Passat voo

Jul 05, 2011 by Anonymous
Naam: Rob van Rijswijk 

Ik heb al 5 jaar mijn Passat in onderhoud bij de officiele dealer; mijn vrouw liet haar Polo onderhouden bij WW.Smit. Met de bedoeling mijn Passat voortaan ook bij Smit te brengen, ben ik begin vorige week langs geweest omdat het controlelampje voor de katalysator was gaan branden op de terugweg van vakantie uit zuid-Europa. Ook was even de airco uitgevallen. De boordcomputer is ter plaatse door WW.Smit uitgelezen. Aan de hand van de uitdraai van het verslag is mij verteld dat:
(1)Het roetfilter een probleem aangaf dat niet 'reset' kon worden - het kon aan een sensor liggen of aan de roetfilter zelf; om dit euvel te verhelpen moest de auto de garage in. Er is meteen een afspraak gemaakt voor vandaag, 5 juli;
(2)de koeling fan(s) zouden ook een probleem hebben (gehad) maar omdat de airco inmiddels weer goed werkte en de motor niet warmliep is besloten met verdere aktie te wachten tot het probleem zich evt weer voordeed. De meldingen zouden reset worden tijdens de reparatie van het roetfilter.
Vroeg vanmorgen heb ik de auto naar WW.Smit gebracht - men vroeg mij de werkopdracht te tekenen - toen ik merkte dat hierop stond dat de motor weer 'uitgelezen' moest worden, heb ik duidelijk gezegd dat dit zeer recentelijk al gebeurd was, en dat ik was gekomen om het probleem met het roetfilter te laten verhelpen.
Vanmiddag werd ik door een baliemedewerker gebeld met de mededeling dat men de motor had uitgelezen; dat er een probleem met het roetfilter bleek te zijn; en dat ik hiervoor een afspraak diende te maken !
Omdat ik mijn tijd kostbaar acht ben ik naar WW.Smit gegaan en gereklameerd dat men in feite had herhaald wat reeds gedaan was; dat het juist de bedoeling was het euvel te verhelpen en dat ik het niet met deze gang van zaken eens was. De baliemedewer hield voet bij stuk; ze hadden opnieuw moeten uitlezen; er was maar 1 to 1,5 voor mijn auto ingepland, en ik moest gewoon een nieuwe afspraak maken. Hij gaf wel toe dat de situatie door hem verkeerd begrepen was.
Mijn voorstel evt wel een nieuwe afspraak te willen maken als men een leenauto regelde, werd afgewezen.
Op mijn verzoek kwam een manager erbij, die hetzelfde standpunt innam en tot geen enkele coulance bereid bleek.
NAAR W.W.SMIT GA IK DUS NOOIT MEER TERUG.

p.s. : kopiën van dit schrijven worden ter kennisname gestuurd naar ANWB, Pon's Automobielen en de Direktie van W.W. Smit

Reactie Garage W.W. Smit:

Mijnheer Van Rijswijk heeft gelijk. Door de receptie is niet duidelijk aan de werkplaats doorgegeven dat de Passat voor de tweede keer werd gebracht en dus nu kwam voor het zoeken en mogelijk oplossen van het probleem. Wij begrijpen dat de heer Van Rijswijk hierdoor teleurgesteld is. Uiteraard hebben wij bij het ophalen van de auto onze excuses aangeboden voor de miscommunicatie. De heer Van Rijswijk ‘kocht hier niets voor’. Ter compensatie ‘eiste ‘ de heer Van Rijswijk een gratis leenauto net zo lang totdat het probleem wel was gevonden en opgelost. Wij hebben geprobeerd uit te leggen dat onze leenauto’s allemaal staan ingepland. Bovendien was zijn auto nog nooit eerder bij ons geweest. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat wij onze bestaande klanten die wel een onderhoudsbeurt gepland hebben staan dan teleur moeten stellen? Wellicht overbodig, maar de heer Van Rijswijk heeft noch bij zijn eerste bezoek, noch bij de laatste ook maar IETS hoeven te betalen!
Telefonisch heeft de directie daags hierna nogmaals excuses gemaakt. Niet in dit telefoongesprek, maar per brief laat de heer Van Rijswijk vervolgens weten ons ‘weinig service gericht’ en ‘arrogant’ te vinden. Wij benadrukken nogmaals dat er van onze kant een fout is gemaakt, wij betreuren alleen dat onze excuses kennelijk niet worden geaccepteerd.
De heer Van Rijswijk is naar onze mening niet voor rede vatbaar. Wij besteden in deze hectische vakantieperiode daarom liever onze tijd aan klanten die wij kennelijk wel tevreden kunnen stellen.


Garage W.W. Smit , NL 4.7 5.0 26 26 Dankzij de goede service en het juiste onderhoud van mijn Golfje diesel uit '98 heeft hij de 500.000 gehaald.Op naar de 600.000 met de medewerkers van garage Smit. PS ik zou
Page:
123